tisdag 20 december 2011

THANK YOU

Förra fredagen så hade vi en insamling till Musikhjälpen i skolan, där gjorde även musikaltreorna en liten teater föreställning för oss! Den var verkligen jätte fin och dom var väldigt realistiska. I föreställningen tog dom upp just en liten sak som kan glädja någon annan så mycket.
"Hej"
Eller ett "Hur mår du?" kan glädja en annan person så mycket. Tänk själv hur glad och varm man kan bli innuti när någon just hälsar på en! Eller visar att dom bryr sig. Så tänk på det nästa gång du ser någon som verkar ha en dålig dag! Ett "hej" räcker gott och väl :)

Med det vill jag också passa på att tacka er, mina fina läsare! För det är ni verkligen, ni är fina!
Blir så himla glad varje gång jag hör någon nämna att "Ja jag såg det i din blogg!" eller "Gud vad fin den bilden eller... var, läste om det i din blogg!".
Klart att jag blir glad! Även om det kanske inte verkar som värsta grejen är så blir man ju glad när man märker att folk bryr sig om en c:

Så jag vill säga tack till alla söta er!



You guys rock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah