måndag 19 december 2011

SLEEP TIGHT

Tjena boys and girls. Hur mår ni? Jag mår rätt bra faktiskt, 
fick C på svenskan som jag slet så grovt med att få ihop igår (det sista alltså!), så jag är tacksam! 
Trodde faktiskt inte jag skulle få så bra :(
Just nu har jag kollat på en Indiana Jones film och ritat på den hemliga julklappen + att jag har kränkt i mig sjukt många choklad praliner. Hehe, kan inte hjälpa det, dom är så sjukt goda :(
Borde egentligen sätta mig och finslipa historia uppgiften vi har tills på onsdag, men känner hellre för att sova just nu.. Jaja, jag tror både ni och jag vet hur det här kommer att sluta! GODNATT! :-*
Färgade förresten om håret imorse, resultatet ser ni på bilden! Plötsligt blev mitt hår mycket livligare och chicare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah