torsdag 22 december 2011

COOKIE IN A JAR

Vilken knasig dag! (IFALL NI INTE PALLAR ATT LÄSA I DETALJ HUR MIN DAG HAR GÅTT TILL KAN NI LIKA GÄRNA SLUTA LÄSA HÄR! puusss)
Dagen började väldigt skönt, fick sovmorgon för att jag skulle till tandläkaren, men när jag väl kom till skolan så hade jag typ bara en lektion... Första lektionen spelade vi spel på, och fick sluta jättetidigt... sen hade vi en håltimma, helt okej. Men nästa lektion varade typ i 10 min? och den sista var inställd.. Man bara jaha... lönt!
Så jag bestämde hur som helst för att gå in till stationen med Bella. Skyndade mig riktigt mycket men hur som helst så hann jag inte riktigt hela vägen... så liftade (DON'T DO THIS AT HOME!), och kom precis i tid till när tåget skulle gå! Den snälla mannen som jag hade liftat med skulle dit jag skulle men jag tänkte att nu kunde jag lika gärna ta tåget ju! (Var kanske bäst ändå, hehe...)
När jag väl kommer ut och har gått iväg upptäcker jag att tåget är försenat 20 min, ÅÅH. Då hade jag ju hunnit att gå ändå? Jaja, så köpte en kaka på stationen (favvoo!!!) och tänkte att livet kändes rätt bra ändå, fick ju min kaka liksom??? Då upptäcker jag att jag inte kan äta kakan typ (åt självklart upp den ändå) för att det gör så grymt jävla ont i mina tänder buhu :(
och som om inte det var grymt nog börjar siffrorna på förseningen bara att öka. Tåget som ursprungligen skulle ha gått 15:37 kommer att avgå 16:01...16:11...16:21... Så när jag hade suttit där i sisådär 45 min ändras den igen!!! till 17:21.... -_-
WTF?
Jaja, så pappa fick komma och hämta mig och här hemma har jag bara suttit och deppat :(
PUSS ÄNDÅ.

Det underbara ögonblicket innan jag insåg att det var alldeles för smärtsamt... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah