lördag 24 december 2011

CHRISTMAS IS HERE

GOD JUL ALLIHOPA! För klockan är ju faktiskt efter 00:00....
Varje år sen jag var liten har jag och min kusin alltid suttit uppe till klockan slog 00:00 och skrek av glädje av att det var julafton! Däremot så kämpade man sig mer då, för att hålla ögonen öppna det vill säga... haha

Det var goda tider! Nu måste jag konkurrera med kusinens pojkvän, buhu :( That bastard.
Nej men det är faktiskt kul att David är med! Han har ju aldrig firat en riktig svensk julafton så det ska bli kul att se honom imorgon (gissar på att han springer runt och tjuter av glädje som ett litet barn).

Nu ska jag sova, vi ses imorgon (idag I mean). Puss!



Lite bilder på Michelle & Sessan från innan idag! Visst är dom söta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah