tisdag 20 december 2011

DREAM MAN

Jaha nu är det bara en dag kvar i skolan i princip då! Härligt :D

Idag gjorde jag kvällsmat själv (hehe stolt)! Jag vet, jag vet, "svårt" tänker ni men jag suger verkligen på att laga mat :( Haha, måste nog skaffa mig en man som kan laga mat.
Jag har ju alltid varit van vid att det är männen i min släkt som som lagar mat, så har väl blivit lite lat ;)

Men det gör väl ingenting egentligen? Finns inget sexigare än en man som kan laga mat! *SMICKER*
...och en kille som kan spela gitarr...
Hmm och så ska han helst ha skäggstubb med! ;)

Lite som Ryan Gosling eller Ashton Kutcher? ;)


 Älskar Ashton i den nya säsongen av 2 and a half men, så jävla skön!
Mums...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah