onsdag 17 augusti 2011

What doesn't kills me, makes me stronger.

Hej blogg! Börjar bli riktigt supernervös nu alltså. På måndag börjar man på gymnasie, och jag känner INGEN där vad jag vet. Jo, en awesome tjej som guida mig runt på skolan när jag va där och hälsa på, en riktigt go och trevlig tjej! :)
Sen den 22 augusti börjar ju modelljakten! och den 24 kommer dom till Halmstad...
Just precis! Hade nämligen tänkt att söka :)
What does not kills me, makes me stronger right? Det ska åtminstonde bli kul att gå på casting, även om det kanske inte leder nån vart. Men som sagt så har man ju definitivt större chans att komma med om söker än om man inte provar alls. So I'll give it a try! Jag tror iaf att jag har ett pluspoäng med mina 181 cm, om inte längre, för det känns som att jag har växt lite i sommar :$ :p
Tyvärr har man inte hunnit gå ner sina sommarkilo än så känns lite knepigt, men om dom inte vill ha mig för den jag är vill jag ändå inte va med där! :) och vem vet jag kanske provar på andra ställen ändå?


lite bilder min kusin tog på mig inför intagningen av modelljakten på elitmodel.se



ser ut som jag har jättekorta armar på denna bilden, suck -_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah