fredag 19 augusti 2011

TIRED..

åååh vad jag är trött nu.. Har varit en nyttig och lång dag, och imorgon blir det också en, då är det nämligen min pappas födelsedag. Babi fyller nämligen 52! Sikken gammal gubbe jag har till far, nej men älskar honom gör jag verkligen och ja hoppas det blir en bra dag! :)
Blir sova ut imorgon då det var hans önskemål, sen ska han få frukost på sängen och en fin bukett som jag snörde ihop innan idag. Blev riktigt nöjd med den faktiskt :) Fast den får ni se den imorgon! ;)
Godnatt!


 hittade denna fina bild i VR, inget illa menat mot kissie men... så jävla klockren!
 Mitt astro ser lovande ut denna veckan (Y) 
både nyttig lunch och middag! och inte nog med det så har jag dessutom gått jätte mycket idag. Pluspoäng till mig! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah