onsdag 17 augusti 2011

SOME THINGS ARE JUST SO D*MN BORING...

ooooooorkar inte stääääääda....... Har typ två stora väskor att plocka upp.. orkade inte göra det igår, måste städa mitt rum och rensa! och då har jag redan dammsugit hela huset. *SUCK*
Jag vill bara sitta ner och läsa veckorevyn och softa just nu tills skolorna börjar :(
Börjar ju gymnasiet på måndag, ska gå Mode & Design linje på Apelrydskolan i Båstad, fun fun fun! :)
Nej... nu måste jag faktiskt städa..
Här kommer lite bilder från bilresan hem från frankrike iaf :)
 sötaste hunden asså!
 Vi åt på en italiensk restaurang när vi övernattade i Hamm i Tyskland.



 Sen blev det virgin drinks på en bar ;)


 ifall vi fick virgins eller inte har fortfarande inte klar gjorts..




 felix köpte en likadan diesel som jag har fast för killar, killarnas förpackningar var mycket snyggare tycker jag.. seriöst det här måste nog va min drömman, fy fan va snygg.. rawwrr..
 själv köpte jag ett litet paket från clinique :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah