tisdag 17 januari 2012

LA MER


Dagens outfit idag! Sitter i min säng omlindad med min fina pälsfilt från Maxi, i mammas fina flanellpyjamas och min fina rutiga fleece tröja.
Det är ändå rätt mysigt att vara sjuk, trots snoriga pappersnäsdukar & en sårig hals...
Igår gjorde jag ihop en ny spellista på spotify som heter På en cykel i Paris, och den är fylld med en massa mysig fransk musik... Älskar! Sitter och lyssnar på den nu med en stor kopp te!

Snodde till och med tillbaks min fina tekopp som jag har fått av min gudmor, den är så himla fin!
Fast den väger säkert 1 kg... och min mamma har använt den som en soptunna för hennes pennor och skräp... fy... så det vart faktiskt dags för mig att sno tillbaks den!

1 kommentar:

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah