söndag 15 januari 2012

BEFORE I SAY SOMETHING STUPID

Jag som tyckte mitt nya schema var awesome. FAN.

Har nyss insett att de dagar jag slutar tidigt stämmer ändå inte ihop med mina buss/tåg tider. Men vafan?

Helgen har varit helt ok får jag väl säga! Tränat, festat, ätit god mat & umgåtts med mina vänner! Bättre kan det väl egentligen inte bli? Nu ska jag bara försöka ordna upp min vardag igen. Allt känns rätt så upp & ner just nu. Bouleversée.
Japp... franska prov imorgon med! Wish me luck!

+ håller på att bli sjuk! WIHOOO...

Några outfitbilder från US, som jag ännu inte hunnit visa er! Inte för att det bestod av så mycket kläder men men...

Sjal (som hårband här) SecondHand/ Solglasögon RayBan/ Korsett SecondHand/ Shorts BikBok/ Skärp SecondHand/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah