måndag 16 januari 2012

I'M DONE

Nä nu är jag färdig.

Sitter i min säng och snörvlar med en näsduk samtidigt som jag med en suktande blick surfar runt på mina favorit bloggar som StylebyKling, Angelicka Blick, WHATSTREND & The Sartorialist.
Undrar om jag över huvud taget kommer få en praktikplats. Om ännu mindre en på min drömarbetsplats...
Hatar min blogg & tycker att den känns ostrukturerad och stökig. Språket ska vi inte ens prata om...

Inser att mitt liv är patetiskt och smäller ihop datan med en smäll. Dricker en stor klunk vatten ur mitt glas som står på bordet och säger åt mig själv, högt och tydligt; För fan Pella, ta tag i ditt liv!

Ps. Tror min käre far läste mitt förrförra inlägg för bara en timme senare kom han hem med en stor smarrig pizza till mig! Vilken lycka! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah