tisdag 13 december 2011

WE WON'T FORGET YOU, DEAR FRIEND

Fegade ur med sminket idag haha. Men måste fan prova! Ser ju helt awesome ut :D

Skulle egentligen lett Michelle & Sessan på den ridande lucian idag i Laholm, men den blev inställd pga vädret! :(
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, har gjort franska läxan redan, eller ja, ringde Ella & David som hjälpte mig (med hjälpte menar jag skrev åt mig mewhehe)! Vi skulle skriva en kärleksdikt med "Je pense a toi" som inspiration, den blev riktigt bra tycker jag + jag älskar låten!

Ska nog försöka göra lite svenska, och så, kanske rita lite, kanske packa? Vet inte riktigt! Ska dock försöka att inte fastna framför Grey's Anatomy som jag brukar :(



Jag vill passa på att tillbringa denna dikten till en kär vän till min familj som dog idag.
Vi kommer aldrig att glömma dig, Barbro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah