fredag 16 december 2011

I GOT A PAGE, AND I HAVE LOTS OF THINGS I HAVE TO DO

Saker jag måste göra denna helgen (eller rättare sagt som jag borde göra):

1. Städa

2. Packa

3. Skaffa praktik

4. Göra färdigt svenskan (!!!!!!!)

5. Rensa min garderob

6. Spara pengar (Har nyss insett att jag är ganska pank)

7. Plugga franska grammatik

8. Rita färdigt min hemliga julklapp

9. Träffa mina kompisar

10. Färga håret (utväxten)

...och en miljon andra grejer till som jag inte heller kommer att göra...

Här kommer bild på hur mitt hår ser ut nu förresten! Hihi, riktigt nöjd! Ska bara färga min utväxt också och i med en lite mer skarpare röd färg! Puss! :D



Det är väldigt kort där bak, men det är bara snyggt tycker jag! och jag menar, det växer ju ut eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah