måndag 12 december 2011

TWIGGY

Hatar mig själv. Missförstå mig inte, jag älskar mig själv, men vafan. Ibland suger i princip bara allt alltså.
Till exempel nu.

Jag vill bara iväg nu, nu,  NUUU!

Sen finns det så himla mycket grejer jag stör mig på. Vill helst inte ta upp sådana grejer i bloggen då jag inte vill peka ut folk o.s.v. Men seriöst, vad tänker folk med?
Jag vet att det lätt blir lite av ett mönster här, men ni skulle ändå bara blivit uttråkade ifall jag satt och tjatade om saker jag stör mig på. Det är åtminstone så jag tycker. Fast jag vet inte, kanske kan slänga in ett lite provocerande inlägg någon gång då och då. 

Imorgon ska jag nog prova att köra på en "twiggy sminkning". Hade inte det varit rätt coolt ändå? 
Fast vet inte, börjar redan ångra mig haha :( Vi får se imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah