lördag 29 oktober 2011

FUCKING PERFECT

Jaha då var denna dagen förstörd. Okey, inte riktigt så illa kanske.

Dagen började bra, steg inte upp förrän 12 (SKÖNT). Gjorde sedan äggröra (väldigt komplicerat).
Mormor och morfar kom och fikade vilket var mysigt. Efter det bestämde jag mig för att jag ville ha glass, så åkte ner till stan och köpte knäckglass, hårfärg och den nya Vecko Revyn! Härligt, tänkte jag.

När jag kom hem så snodde mami genast min hårfärg och sa att hon skulle passa utmärkt i rött, och att jag ändå inte kan färga håret nu för det kommer slitas! -_-
Men jag tänkte sak samma hon kan få den. (Kul om vi kommer ha samma hårfärg sen typ...)
Men färgtuben saknades så nu har vi varit nere och bytt, fast det blev en annan hårfärg för den andra var slut (thank good)!
Så det blir färga håret på mami, fast först ska vi ut och rida lite i skogen! 

Behöver röra på mig lite grann.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah