söndag 30 oktober 2011

BROWNIE

Tjenare, ni har väl inte glömt att ställa tillbaka klockan nu va? ;)
Ganska deprimerande att det redan är dags för vintertid. Vi vet vad vi har framför oss... :(

Färgade mamis hår innan! Det blev riktigt bra tycker jag! Hon har ju nästan alltid det blont, så det känns kul att hon vågar sig på lite förändring :) Blev inte riktigt så intensivt/mörkt som jag trodde, men beror ju också på att hon hade det rätt just redan innan! Använde mig av färgen Chestnut Brown 5-28 som ni ser nedanför. 

 Resultat: (glömde ta förbild, men det var ungefär råttfärgat innan)
Dålig bild, men håret är en ljusare nyans än på förpackningen, och inte riktigt så röd. Men fint blev det!
Har förresten glömt att berätta att jag klippte Emmas hår i tisdags, blev också riktigt bra! 
Kanske jag borde bli frisör? ;)

Njää, är nog inget för mig ;) men det är kul att pyssla med sånt på fritiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah