måndag 24 oktober 2011

THERE IS A LIGHT THAT NEVER GOES OUT

Sorry c:
Känner mig lite dålig med uppdateringen idag...
Har inte haft varken ork eller tid. But here I am!
Idag har jag varit hos huddoktorn och tagit bort 2 prickar! Gjorde INTE ont tack och lov!
När jag kom dit trodde jag bara att dom skulle kolla dom och prata en massa som jag är van att det brukar gå till. GISSA om jag blev chockad då jag fick reda på att dom skulle skära bort dom direkt! Rätt skakis faktiskt. Men det kändes inget alls och gick super snabbt, hoppas bara på att det inte blir allt för stora ärr nu bara.
Om ärren blir fina ska jag nog passa på att ta bort lite fler som är irriterande. Lika bra att passa på medan man fortfarande är under 18, då det är gratis! ;)

Har även köpt lite huggtänder till halloween! Imorgon är det Halloween "fest" på Internatet, så ska sova hos en söt klasskompis of mine. Sen nästa vecka är det ju lov och då blir det Bahnhof (V.I.P!), dessutom fyller ju kära Emma 16 den 31 så förhoppningsvis blir det lite fest där med ;)

 Blivit biten lagom till Halloween?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah