fredag 26 augusti 2011

VIVE LA FRANCE.

Ouiiiiii!
Okej nu ska jag berätta allt från början istället... Jag har alltid velat och alltid vetat att jag vill lära mig franska, det är ett så härligt språk! När jag började sjuan valde jag därför franska, ofc, men fick det inte, eftersom jag var den enda i hela min årskurs som hade vett i huvudet vill säga... Så nu, när jag jag äntligen började gymnasiet så var det ju självklart franska jag skulle ha! Då visade det sig att dom bara har franska 3, och jag bara VADFANINIHELVETESJÄVLASKIT? Men efter tjatande på syon och min mentor så ska jag få börja i franska 3 ändå! Okej hur fan ska detta gå till typ? Men jag ska jobba hårt för det, det kan jag lova er!

tog denna bilden i onsdags, vet inte varför jag ser så himla blond ut? konstigt haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah