tisdag 23 augusti 2011

THREE YEARS AHEAD

Hann inte blogga imorse! Tog moppen till stationen och där träffade man Frida & Linnea. Tåget blev försenat för det var en sån elgrej till tåget som hade gått sönder i Ängelholm. Kom fram till Båstad men Frida & Linnea kom inte till skolan överhuvud taget :S Hursomhelst så har det varit en jätte rolig dag i skolan idag! Vi har träffat 2:orna och 3:orna från mode och design och lärt känna dom lite bättre! Det har dessutom varit fett fint väder idag! Härligt! :D
Har även köpt ett par Ray Bans till min pappa idag! Tro inte att jag är såå generös annars men det är faktiskt en gammal födelsedagspresent som han ännu inte hade fått (när han fyllde 50, nu är han 52.....) hihi.
 jag imorse, njuter av solen medans jag väntar på bussen!
 Idag gjorde jag, Ellinor & Emilia den här klänningen av grovt papper! Tema; Jord & Vatten.
 Vi hade även en liten mini catwalk ute på gräsmattan :)



och så hade vi en massa roliga lekar! (Här skulle vi pussla ihop en bild på Madeleines rygg haha) :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah