lördag 27 augusti 2011

COFFEE IS JUST FOR FAT PEOPLE. WELL THEN I'M FAT..

Mysig dag i stan med mina tjejer! Fick köpt födelsedagspresent till mig själv och lite annat ( visar sen).
Emma ville tvunget äta på donken så offrade mig men tog en ceasarsallad, inte lika onyttig som big mac kanske, eller? Hmm tveksamt.. Spö regnade verkligen idag så himla tråkigt! Fast vi trängdes under mitt lilla paraply så det gick väl ann ändå ;) Sen blev det fika på espresso house och tog sedan bussen hem igen. Bussen är så himla seg att åka tycker jag! *suck* -_-

 den så kallade "nyttiga" lunchen.....

 fett cool dryck måste jag säga? Den är super nyttig, renande för kroppen och faktisk god? :)
 emma så söt!
haha så snälla miner man får från lilla amanda bus! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah