fredag 16 mars 2012

TOO MANY DAYS

Vet inte riktigt vad jag känner för den här dagen. Rörigt kanske. Jo, rörigt. Känner mig också rätt tråkig som sitter hemma en fredagkväll haha..

Hade ju egentligen tänkt att lägga upp bilder från fotograferingen förra helgen idag. Tyvärr har jag inte fått bilderna än! Malin har i alla fall planerat upp hela min sommar nu haha, fotograferingar på stranden vid solnedgången. Åh, längtar. Är riktigt taggad för nästa vecka med hihi :D
Ska bli så sjukt kul! Dessutom har jag börjat gilla tanken med att färga håret igen! ;)

Jag tycker att alla vi som sitter hemma som jag en fredagskväll (forever alone...) behöver en bild på en riktig hotting just nu. Voila! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah