söndag 11 mars 2012

ONE STEP CLOSER

Hej finisar! Hur är det med er? :)
Jag har haft en väldigt chill dag ändå. Började dagen med att övningsköra hela vägen till Väla (den gamla vägen...) vilket var ganska jobbigt! Man blir väldigt trött i ögonen haha...
Hittade i alla fall ett par skor, precis sådana som jag har letat efter (!) på 70% rea! Soft. ;)
Hittade också ett runda par 70:tals glasögon för 10:- inne på HM. Also nice.
Sist men inte minst "köpte" jag även ett sånt här... hmm, vad heter det? En sådan platta man kan sätta fast sitt papper på när man är ute och ritar i naturen! :) Nu är det nämligen så att jag har fått tips om denna underbara appen Wrapp, som man kan ge bort presentkort från, GRATIS! Yes, you heard right.
Allt man behöver göra är att koppla ihop appen med facebook, sen finns det alltså vissa presentkort man kan välja att ge bort till sina andra vänner som har Wrapp! Det är visserligen inte en stor summa pengar, men hallå!! Jag gick därför in på Granit idag (för jag var ju tvungen att testa så att den verkligen funkade) och hämtade ut denna för inte ett endaste öre! Känns nästan som bedrägeri haha...
Jaja, skitbra är den i alla fall! ;)

...tillbaks till dagen! :) Efter att jag hade varit på Väla stack jag hem till Emma och lagade mat och kollade på Charlie St. Claud med Zac Efron. Måste bara säga att jag har i princip hatat honom ända sen han blev känd. Han är en sån barnrumpa, eller hur man nu ska uttrycka sig? Men allvarligt, jag tycker faktiskt att man börjar se en förvandling till en man här haha. Med lite skägg och bort med den där löjliga snedbenan ser han ju faktiskt rätt okej ut. Dock har jag fortfarande väldigt svårt att se föredetta barnkändisar helt plötsligt börjar spela "vuxna" skådisar... It gives me the chills...


 Tadaaaaa! Vilka mästerkockar hahaha...

 Till efterrätt blev det smarrig vanilj pannacotta... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah