söndag 26 februari 2012

EVEN A THOUSAND MILES

Hej sötnosar! Tillbaka från Göteborg!
Det har varit en lång dag så jag är riktigt trött nu, sen är det ju skola imorgon också (både glad och ledsen för det...).
Det var kul att kolla på hoppningen idag, tyvärr kom ju inte några svenskar med i finalen, so that kind of sucked :/ Men tog en massa bilder som ni ser haha...
Hittade ett fint linne idag i alla fall, och igår hittade jag ett jätte fint skärp och ett riktigt snyggt halsband från Missäy. Dock tror jag att jag glömde mitt halsband i Göteborg :(

Jaja, det är nattdags nu! Ses imorgon, puss!

Förresten, angående klänningarna tror jag att jag väntar lite med att lägga upp bilder på, ifall ni vill se dom, får ni komma och kolla på modevisningen den 31 maj eller 1 juni! Läs mer om hur man köper biljetter till den HÄR!


 Jag skulle nog också skrikit ifall jag var du...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah