torsdag 5 januari 2012

MIAMI BEACH 2012

Vet ni vad jag har lärt mig idag? Lagom är alltid bäst.
Not to much and not to little.

Det spelar ingen roll att man går runt och ser sådär super självsäker ut hela tiden om man faktiskt inte är det. Då skrämmer man bara bort alla! För ingen som har lite sämre självförtroende är väl sådär super taggad på att bli vän eller ha ett förhållande med någon som är jätte mycket bättre än en själv?
Jag känner såhär; Jag är livrädd.
Jag är livrädd för att visa mina känslor. Jag är livrädd för att bli sårad. Jag är nog livrädd för det mesta som har att göra med just sånna grejer. Känslor.

Man måste lära sig att våga (jag måste lära mig!!!), och att ta steget. Annars kommer man ingen vart?
Kanske borde det bli mitt nyårslöfte, för även om jag kanske inte vågar i år, så är det ju något jag måste möta till slut.

Tack till alla mina fina vänner och läsare! Det känns bra att kunna prata ut (skriva) till er.

confidence?
 too nice?
between confidence and just a sweet girl???


Life is pretty damn complicated baby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah