tisdag 3 januari 2012

JUST LIKE PARADISE

God morgon! Eller ja, godnatt för mig men för er är klockan 5:00 på morgonen nu! Det vill säga 23:00 här ;)
Hur är det med er???
Hoppas alla har haft en bra jul & nyår och att ni har haft riktigt kul! Det har i alla fall jag :D
Idag har jag solat på den enda fina stranden vi har här i Key West (dom har dåligt lite stränder, nästan allt är privat och de andra är bara så kallade "parker" som man måste betala för), stranden är riktigt riktigt fin, alldeles vit med massvis med stora fina palmer. Paradis.
Kan visa en bild på den om ni vill?

Efter en liten stund på stranden tog min familj och våra vänner en båt ut till havs där vi snorklade och kollade på vilda delfiner! Riktigt mysigt var det! Det blev dock rätt så dåligt väder ute när vi snorklade men det gjorde inget för jag fick se en söt liten havssköldpadda! ;)

Orkar inte visa er bilderna från idag nu för internetet är så himla segt här och det tar typ en miljon år att ladda upp bilderna... men lägger upp dom i morgon bitti innan vi drar vidare! (kan nästan lova hehe)

Här kommer i alla fall en bild på mig från ikväll och en på stranden. Klänningen är köpt på Bebe i Tampa!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah