onsdag 5 oktober 2011

YOU´LL NEVER SIT NEXT TO ME

Hej bloggisen! ...bloggisen? Jag vet inte vart jag fick det ifrån...
Idag bär det av mot Lousiana! Tar tåget kvart över 9 till Helsingborg och möter upp dom andra där! :)
Ska bli riktigt intressant, jag verkligen älskar att gå på utställningar! Gick ibland med mormor när jag var mindre men har inte gjort det på år! Får ringa upp henne och boka in något kul :)
Som ni vet ska jag stå hårmodell för L´oréal senare idag.. spännande! :d
Har faktiskt ingen aning om vad dom ska göra, allt jag vet är att dom ska tona det. Vilket känns skönt för ifall det blir en hårfärg jag inte trivs i går den i alla fall bort! Fast jag trivs i de flesta hårfärger och frisyrer tror jag! :)

Idag ser jag ut såhär! Fast ångrade mig nyss med västen och tog skinnjackan istället hihi
 Dagens outfit; pälsväst Zara, tröja gina tricot, jeans gina tricot & skor DinSko.

1 kommentar:

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah