fredag 7 oktober 2011

BIG CITY LIFE

Hej! Nu sitter jag och tar en cola med babi! Ska ha så kul i helgen! :D
Kom nyss till Malmö,tog tåget till Helsingborg innan och fikade med Philippa, Ebba och My på ett jätte mysigt retro café som heter Ebbas fik! Tog med iPaden istället för datan för tänkte vara smidig, men kom nyss på att då kan jag ju inte ladda upp några bilder! Dumt...
Ska försöka blogga lite med mobilen sen istället!
Ikväll ska vi till ett trevligt sällskap så det blir säkert härligt, imorgon ska jag träffa mina kära kusiner och deras nya pojk/flickvän så ska bli spännande! :)
Dessutom ska jag på nattklubb imorgon ;)

Fattar tyvärr inte hur man lägger upp bilder med den här saken, för det är inte samma som på datan men lägger upp bilder så fort jag kan! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah