torsdag 2 augusti 2012

I HAVE FELT THIS WAY EVERY DAY AND NIGHT

Väst Gina Tricot/ Cowboyhat Original Australian Style/ Bustier Second Hand/ Skärp Åhlens/ Skor Toggi/ Shorts (ursprungsjeans Levis) av mig/

Japp, ombre färgen blev skitsnygg tycker jag! Vad tycker ni???
Känner mig sådär härligt beachigt sommarsnygg. 
Och shortsen! Vad tycker ni om dom? Gjorde dom av ett par gamla Levis som var för korta och dessutom sönder. Blev riktigt bra tycker jag själv i alla fall. 

Nu ska jag gå och lägga mig, har packat och donat heeela kvällen. Imorgon blir det uppstigning klockan 04:00 sen en snabb frukost innan jag övningskör ner till Malmö. Sen efter det bilar vi ned mot Bordeaux. Uppdaterar när vi når huset! PUSS!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah