måndag 14 maj 2012

MC'DONALDS AND THE SWEDISH ROYALTY

Åh hjälp, ni vet inte hur mycket jag har att visa och berätta efter blogg pausen (pallade inte dra med mig datan till gbg) men jag kan väl börja med att beta av!

Idag har jag i alla fall varit på arbetsintervju på McD, trevligt, sen blev jag så sjukt sugen då jag såg att min älsklings wrap är tillbaka, så jag var bara tvungen att köpa en!

Idag hade vi även besök av kungligheter i Båstad, en helt vanlig dag alltså! Tycker dock det känns rätt hemskt att dom inte ens kan lämnas ifred på en begravning. (Så går jag själv dit där, suck...)
Vi fick i alla fall skymta kungligheterna och se på vår snygga prins, Carl Philip. Yum. Bella fick dessutom sjukt bra bilder! Någon tidning som är intresserad haha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah