lördag 21 april 2012

WITH A LITTLE HELP FROM MY FRIENDS

ÅÅH! Jag blir så arg, nu har publiceringssidan på blogger ändrats automatiskt! :@
JAG VILL INTE HA DET. DET ÄR FULT.

...och hur är det med er i dag då?
Jag har haft en slappe dag (försöker återhämta mig från förkylningen) och har bara varit hemma i pyjamas byxor än så länge. Ska förmodligen över till grannen sen på födelsedagskalas, så länge jag blir inte värre...
Igår hade jag myskväll med mina två fina vänner Emma och Frida. Det känns så himla skönt att umgås med er guys. Allting känns helt normalt, vilket är skönt. Det är skönt att ha vänner som man kan träffa, kanske till och med efter år, och umgås med exakt som man alltid gjort. Det känns fint att ha sådana vänner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah