tisdag 6 mars 2012

WHEN TWO COLORS MEET

Idag hade jag på mig denna härliga scarfs! Älskar verkligen mönstret och färgerna.
Är i alla fall hemma idag, igår hade ju klassen myskväll hemma hos Helen, och ja, det var mysigt!
Det blev massvis med pizza, gräddbullar och skitsnack! Det är så himla skönt att gå in en klass där alla är så nära varandra, sen skadar det ju inte heller att vi har de bästa mentorerna!

Vet ni vad jag fick reda på idag?? Jo, jag ska gå på en visning för L'Oréal den 21 och 24 mars!
Så himla härligt! :D
Dock är jag ju redan väldigt nöjd med min hårfärg jag har nu, men, men. Det är såå värt att byta hårfärg för det här! Förra gången jag satt hårmodell hade jag så sjukt kul! Personalen är sjukt trevlig, likaså modellerna. Och tänk då bara att få gå på en visning! WIHOO!

Scarfen är ett arv från min farmor<3/ Skinnjacka Carlings/ Linne HM/ Byxor Monki/ Skärp BOSS (fake)/ Skor Calvin Klein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah