tisdag 20 mars 2012

CINNAMON BUN

Haft en helt okej dag! Plugg för naturkunskaps provet på torsdag, sen massa pepp för imorgon! Wiieeeee!
Mest taggad för att slippa skolan? Hahah nej! Det ska bli riktigt roligt! ;)

Kenza la ut en sådan himla smaskig bild på kanelbullar idag så jag var bara tvungen att köpa en* alltså! Damn you Kenza!... åt fan 2 1/2... :/
Hehehe. (gick faktiskt en lång promenad sen efter för att slippa skuldkänslorna...)

Juste, sen lyckades jag spräcka ett par byxor för första gången i mitt liv också! (kanske p.g.a. kanelbullarna???)
Det var mina gamla utslitna Levis jeans (gamla favvo byxorna :( ) men dom var sådan tur redan för korta för mig, det blev alltså ett par shorts av dom nu på kvällen! Funderar starkt på att sticka ner någon dag i veckan till tyglust så att jag kan köpa lite nitar som man kan pimpa dom med! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah