måndag 6 februari 2012

LOOKING FOR SOMETHING

Bara en fråga till alla er, hur gör ni när ni letar inspiration till något?
Jag, jag letar inspiration genom bilder för det mesta. Det behöver inte nödvändigtvis vara bilder på kläder, bara en bild på något som andas frihet. Klass, grunge, vintage o.s.v. Jag kan leta inspiration genom att kolla på min vackra gamla mormor. Ja, jag hittar nog min inspiration i det mesta egentligen.
Dock får jag alltid lika damp när jag vet exakt vad jag vill bära. Det är alltid något plagg jag inte har, är i fel storlek etc.
Såååå störande. Håller ni inte med mig?

Nu ska jag försöka slänga ihop en outfit till imorgon innan jag går och lägger mig, puss och kram!


Två bilder från instagram. Den första på en lerfigur jag har gjort i skolan (kvinnokropp) och den andra är en bild på mig, så att jag kan visa hur mycket jag tycker om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah