måndag 20 februari 2012

JUST WHEN YOU THOUGHT YOU LOST ME, IDRE 2012 PART |

Nej, jag är inte död....

Nej, jag vet, förlåt haha. Nu är det så att jag har varit i Idre i en vecka och åkt skidor/snowboard, som vissa av er kanske vet!
Idre ligger väldigt långt upp i landet, och mitt internet... Ja, vi kan väl säga att Idre och mitt internet inte riktigt kommer överens! Men jag har dock lite bilder från resan som jag ska visa er, sen så kommer jag att fortsätta blogga som jag brukar, LOVAR (ja, eller nästan i alla fall). Blir så glad när jag kollar på statistiken på bloggen och ser att ni inte gett upp hoppet på mig i alla fall! Har ingen avsikt att lägga ner bloggen, och om nu så skulle vara, så lovar jag att jag skulle åtminstone kommer att berätta det först! Här har ni lite bilder sen resan, delar upp dom i ett par inlägg, så slipper det bli uttjatat ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah