söndag 29 januari 2012

FAKE IT UNTIL YOU MAKE IT

ÄNTLIGEN funkar min data igen! Tack pappa du är en ängel!
Visade sig att en del av min sladd till datan var sönder, tack och lov hade jag en annan del som jag kunde byta ut den mot! Skönt...

Helgen har absolut varit skön, fredagen var chill med mamma, på lördagen träffade jag Amanda och sen stack vi iväg och gjorde lite grejer vilket var trevligt! Söndagen har jag chillat, sen har jag kört två träningspass på Träningsverket med Emma. *Puuuuhhh* Jobbigt, men GUD så skönt.

Nu är det bara att samla alla krafter igen och köra sista racet i skolan innan praktiken börjar. Har fortfarande inte fixat praktik. FT#DJSFK!UHPL.
Godnatt <3

En väldigt nyduschad bild på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah