måndag 26 december 2011

PURPLE LIPSTICK

Hej Babes! Just nu packar jag till Florida (ÅKER JU IMORGON!!!!), men försöker att packa så lite som jag bara kan (omöjligt?...). Ska passa på att köpa många nya fina grejer i USA, tycker faktiskt att jag är värd det eftersom jag rensade ut minst ett ton kläder från min garderob igår! c:
Mina två kusiner, min mamma & min moster fullkomligt kastade sig över dom haha!
Kanske ska ha en bloppis på de kläder som finns kvar?
Gör det när jag kommer hem isåfall, och om ingen vill ha dom skänker jag dom till Myrorna eller något liknande :)

packar...
 Sjal HM/ Kofta Monki/ Byxor Monki/ Linne HM/ Skor GABOR/
Läppstift från MakeUpStore i färgen Magic Metallic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah