lördag 19 november 2011

THE REST OF YOUR LIFE

Hello boys and girls! Idag har jag varit i skolan(!), haha nej men vi har haft öppet hus och det har varit riktigt kul! Har suttit i bildsalen hela dagen och har äntligen kommit vidare på mitt porträtt av Vanessa Paradis. Den kanske blir färdig idag (kan inte lova något), men om den blir det så kan ni få en liten sneak peak ;)

Har ju helt glömt bort att nämna att vi skulle ha öppet hus på Apelryd idag :( Ska försöka komma ihåg att tipsa er om det ifall det skulle vara någon som är intresserad av att komma och kolla. Självklart så går det att komma och hälsa på eller prova på en dag om man vill! :) 


Såhär ser jag ut idag! Har på mig min fina klänning från HM, jeans från Levi's, skor från DinSko, väska från HM och slutligen min fina kavaj som jag fyndat på Tradera för 1:-
Awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah