måndag 21 november 2011

BLUE LIPSTICK

Hej mina fina! Sitter och kollar på ett gammal Grey's Anatomy avsnitt just nu. Visst är dom bra?
Har varit inne i Halmstad idag och och shoppat lite grejer, lägger inte lite pix på dom senare!

Måste säga att en av de grejerna jag älskar mest med att gå Mode & Design, är att man får så himla mycket inspiration från så många. Det är otroligt kul.
En ny grej som jag har haffat upp mig på är metallic blått läppstift. Lite vågat ja, men sjukt snyggt om jag får säga det själv?
Hursomhelst hittade jag inget blått läppstift, tjejen i kassan på MakeUp Store frågade t.o.m. diskret min mamma när jag skulle använda det, skulle jag gå på maskerad eller??
Haha nej men fick dock tips om att man kan använda en mjuk eyeliner istället. Om det blir för narrigt är det bara att toppa med ett läppglans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah