tisdag 11 oktober 2011

THE REAL WORLD

Förlåt... jag är så himla satans seg.
Glömde ta bilder idag och har bara pluggat & pluggat.
Dålig ursäkt kanske men har har inte haft humör för att blogga :(
Så jag har alltså köpt tyger till mina ingångar men dom är HEMLIGA så ni får inte se ;)
åtminstone inte för tillfället hihi :) Vi gick också till moskén i Malmö idag, vi hade en man som satt och berättade för oss om religionen och FY FAN vad duktig han var! Alla satt som stumma typ!
Sen jag kom hem har jag mest smaskat i mig choklad (det var väldigt gott) och tänkt hela tiden att jag ska plugga. Det har ju gått sådär, men till mitt försvar pluggade jag faktiskt på både dit, och hemresan till Malmö. By the way så var det skit mycket krångel med tågen idag, that sucked :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah