tisdag 20 september 2011

THERE COMES ALWAYS SOMETHING GOOD FOR THE ONE WHO WAITS

HEJ HOPP! Skönt att vara hemma, men jag har haft en underbar helg i Kraków!
Det har shoppats, ätit gott, druckit gott och har besökt saltgruvan ännu en gång!
Alla förutom jag & min mormor åkte även till Auschwitz och Birkenau. Ville helst inte tillbaks dit då jag tyckte det var alldeles för jobbigt psykiskt :( Men då jag och mormor redan har varit där innan passade vi då på att gå och shoppa i Kraków! :) Fick en jätte fin pälsväst (fake) + en halsduk av mormor och sen köpte jag även ett par örhängen! :)

Här kommer (några av de hundratals) bilder från resan!

 min vackra mormor!



my family! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah