torsdag 1 september 2011

THE ONE AND ONLY

Hej, har haft så dåligt samvete idag för att jag inte har kunnat blogga igen! Hann inte imorse och internet funkade inte i skolan. Det var så himla jobbigt att stiga upp imorse, och när jag väl kom till skolan så kom inte läraren hlr, så jag hade egentligen kunnat ha sovmorgon till 09:00? :o gissa om jag blev sur...
Efter skolan stack jag in till Båstad och tog en fika, sen hade jag start samtal i skolan. Nu sitter jag i Malmö och har ätit på Mando, gott! :D
Så skönt för jag har ledigt imorgon, först ska man och söka till hårmodell och sen på kvällen blir det feeest med Frida! :) Sen har klassen dessutom fått sin insparks lista, så nästa veckan kommer både bli rolig och skämmig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah