torsdag 29 september 2011

LONG WAY HOME

ouuff vilken lång dag!
Men trevlig! (Sorry men blir typ dagboksinlägg helt idag, hehe)
Skolan först då, på modevislektionen hade jag en liten "ritkurs" med Emma, gjorde en liten teckning till henne :) Efter skolan gick jag runt lite i stan, hittade finaste väskaffären som jag helt har missat. Fattar inte hur jag kunnat missa den? :o Dom hade jätte fina grejer i alla fall.
Sen gick jag till läkaren (Det blev också bra!).
Sedan blev det fika med mami & babi innan han drog till frankrike. Buhu :( kommer sakna han men träffar honom nästa fredag i malmö så jag klarar mig väl! :)
Skulle ju egentligen träffa frida efter det men bajs ungen kunde inte idag heller så jag gick och shoppade lite istället och klippte håret! (bara topparna)
Sen när jag skulle gå hem liftade jag med Mattias och hans mamma.. haha fusk motion alltså, men imorgon ska jag i alla fall träna! Fast Emma ballade ur... men blir äta med henne på kvällen ändå :d

 provade denna übersöta mössan! kanske ska köpa en sådan maybe???
 klippte håret och lockade det :d


inköpt idag! Fixativ, nylonstrumpor, kulspetspenna & suddigummi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah