fredag 16 september 2011

KILLING ME SOFTLY

Asså nu har det varit så himla mycket problem med internet så att jag blir galen!
Det är så sjukt himla irriterande!
Ella & her family have arrived, vi har ätit middag och efterrätt och sen har jag packat för imorgon, gött :)
Imorgon åker jag & famljen till Krakow i Polen! Det ska bli så himla kul! :)

Nu ska jag strax gå och lägga mig, är jätte trött och ska dessutom bli väckt tidigt imorgon då det är min födelsedag! ;) det ska bli spännande och se vad jag har fått i present....
Förresten måste varna att det kanske blir så att jag inte har något internet till för ens på tisdag :(
buhu :'(


 bakar bullar med mamma!
 gjorde även maränger, mums! :D
 min kära kusin! ;)
våra fina "musbullar"! erkänn söta? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah