onsdag 7 september 2011

FEATHERS IN THE BLUE SKY

Okej jag vet att vikt är är ett väldigt "känsligt" ämne, men om jag får rekommendera något så är det definitivt appen Shape up! Den är bra för man kan själv bestämma sitt mål och skriva in allt möjligt, få reda på sitt BMI och en massa annat gott. När jag själv använder den här appen äter jag egentligen fortfarande onyttigt, men när jag väl gör det, så äter jag inte mer när jag väl är mätt till ex. 
Ät med måtta är mitt tips! + Tänk efter, om det erbjuds kakor eller bullar och inte det är just din favorit "synd", ät dom inte då! Unna dig det som du verkligen tycker om då och då istället!

By the way, hade tänkt att beställa hem lite grejer från www.itemsbyjohanna.se. Har ju 10 % rabatt från mitt förra köp där så kan väl lika gärna ta och utnyttja det! :) Har hittat lite snygga grejer som jag nog ska ta och beställa ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej kära bloggläsare! Vad gulligt att du vill lämna en kommentar! c:
Puss! / Peah